Pentru ca un articol de tip advertorial să poată fi considerat de calitate, acesta trebuie să îndeplinească simultan mai multe cerințe. Voi discuta detaliat în cele ce urmează despre toate aceste cerințe, în speranța că […]
Read More
Pentru ca un articol de tip advertorial să poată fi considerat de calitate, acesta trebuie să îndeplinească simultan mai multe cerințe. Voi discuta detaliat în cele ce urmează despre toate aceste cerințe, în speranța că […]
Read MoreÎn vara care tocmai s-a încheiat s-au făcut trei ani de când mă ocup de content writing. Au fost trei ani cu bune și cu rele, trageți voi concluzia dacă au fost mai multe bune […]
Read MoreOdată cu dezvoltarea internetului și comerțului online, a apărut implicit și nevoia de publicitate căci, după cum știm, publicitatea este sufletul comerțului. Dacă unui magazin din oraș îi poți face publicitate cu pliante, fluturași, anunțuri […]
Read MoreDe vreo doi ani de când mă ocup de online cu al meu PFA, am cunoscut mulți oameni care la rândul lor dețin un mic business. Din păcate, nu mulți sunt cei care se declară […]
Read MoreMulți dintre voi, cei care aveți un business online altul față de un simplu magazin, în special cei care activați în sfera prestării de servicii sunteți exasperați probabil de dorința clienților de a negocia prețurile. […]
Read MoreCei care dețin un magazin online sau doresc să vândă un anumit serviciu pe internet au auzit probabil de SEO, au citit un pic despre promovarea online și despre canalele de promovare. În ziua de […]
Read MoreVremurile pe care le trăim sunt din ce în ce mai conectate la un internet despre care nimeni nu ar fi crezut în urmă cu câțiva zeci de ani că va lua o așa amploare […]
Read MoreDupă vreo 2 ani și jumătate de când mă ocup de advertoriale și de redactare de conținut text pentru pagini web, am zis că ar fi o idee bună să împărtășesc câteva sfaturi cu cei […]
Read More