Este SEO cea mai bună metodă de promovare online?

SEO
03Jul, 2017

Cei care dețin un magazin online sau doresc să vândă un anumit serviciu pe internet au auzit probabil de SEO, au citit un pic despre promovarea online și despre canalele de promovare. În ziua de azi, produsele/serviciile unei companii pot ajunge la potențialii clienți prin Adwords, SEO, social media (Facebook Ads) iar în cele ce urmează vom vedea de ce SEO este de departe una dintre cele mai bune soluții pentru promovarea companiei tale în mediul online.

Motivul principal pentru care SEO este o metodă de promovare superioară Facebook Ads/Adwords

În momentul în care creezi o campanie Facebook Ads ori Adwords, apar niște linkuri online ce duc către magazinul tău ori către pagina ta web prin intermediul căreia prestezi servicii. Potențialii clienți te vor vizita, lucrurile vor începe să meargă, cam acesta este și rolul publicității.

Problema apare în momentul în care campania Adwords sau campania Facebook Ads se încheie. Dintr-o dată o să constați că niciun potențial client nu mai ajunge la tine întrucât linkurile prin care erai promovat au dispărut.

SEO este singura modalitate de promovare ce poate aduce rezultate și după finalul campaniei pentru că se bazează pe conceptul de linkbuilding. Linkurile cumpărate de tine pentru a înălța site-ul în motorul de căutare pe anumite cuvinte cheie vor rămâne ani buni indexate în Google. Chiar dacă campania de promovare se va termina la un moment dat, tu vei primi în continuare trafic cu potențiali clienți din cauza acestor linkuri ce rămân indexate în Google și care vin de la anumite bloguri de nișă sau personale destul de populare.

Interesul tău ca și deținător de companie este să obții cât ai mult dintr-o campanie publicitară așa că din punctul meu de vedere, SEO este varianta cea mai apropiată de această dorință atât timp cât poate produce efecte și după finalizare.

Tu ce părere ai despre SEO, Adwords sau Facebook Ads? Care este varianta de promovare online preferată de tine?

Articole Asemanatoare

Business prosper? Doar dacă există seriozitate De vreo doi ani de când mă ocup de online cu al meu PFA, am cunoscut mulți oameni care la rândul lor dețin un mic business. Din păcate, nu mulți sunt cei care se declară mulțumiți de modul în care se dezvoltă afacerile lor și sincer să fiu nu mia fost dificil să identific problema care-i ține pe loc...
Despre content writing ca business în România Odată cu dezvoltarea internetului și comerțului online, a apărut implicit și nevoia de publicitate căci, după cum știm, publicitatea este sufletul comerțului. Dacă unui magazin din oraș îi poți face publicitate cu pliante, fluturași, anunțuri la radio sau TV, în mediul online totul se bazează pe SEO...
Prețurile sunt negociabile. Dar cât de negociabile? Mulți dintre voi, cei care aveți un business online altul față de un simplu magazin, în special cei care activați în sfera prestării de servicii sunteți exasperați probabil de dorința clienților de a negocia prețurile. Nimeni nu știe exact de ce vor românii să negocieze mereu prețurile pentru absolu...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.