Despre content writing ca business în România

content writing
27Jul, 2017

Odată cu dezvoltarea internetului și comerțului online, a apărut implicit și nevoia de publicitate căci, după cum știm, publicitatea este sufletul comerțului. Dacă unui magazin din oraș îi poți face publicitate cu pliante, fluturași, anunțuri la radio sau TV, în mediul online totul se bazează pe SEO, rețele de socializare și Google. Este nevoie de creatori de conținut pentru aceste reclame virtuale (advertoriale) sau pur și simplu pentru dezvoltarea blogurilor companiilor.

În acest moment piața suportă un business pentru creatorii de conținut sub formă de text, așa-zisa meserie de content writing. Există oameni ca și mine de altfel care au pus bazele unei firme prin intermediul căreia oferă asemenea servicii companiilor ce au nevoie de publicitate online și nu numai. Evident, pe măsură ce timpul va trece și comerțul se va ancora și mai bine în online, nevoia pentru content writing va fi din ce în ce mai vizibilă dacă acum această nișă este încă una neclară pentru cei care nu au lucrat niciodată în acest domeniu.

Când am pornit la drum cu acest business în urmă cu 2 ani , am avut destul de multe așteptări. Eram desigur motivat și credeam în ceea ce făceam, credeam în pasiunea mea deși nimeni nu m-a încurajat. De fapt, majoritatea celor cu care intram în discuție pe această temă, a unui business născut din content writing, mă contraziceau, îmi spuneau că nu se poate trăi din scris în România.

Iată-ne 2 ani mai târziu și pot spune că lucrurile au evoluat. Dacă la început nu exista stabilitate, acum există. Dacă la început nu mă cunoștea nimeni și nu aveam clienți care să-mi dea 100 de lei pentru un articol, acum am. Ce vreau să spun este că în România este loc pentru orice tip de business dacă întrunești simultan două condiții elementare: să crezi în serviciile tale și să fii bun în ceea ce faci. Atât timp cât tu crezi că ești cel mai bun, cei din jur vor simți această siguranță.

Ar mai fi de precizat că trebuie să te perfecționezi continuu și să îți respecți clienții. Cel puțin în acest domeniu al publicității online pe bază de advertoriale, clienții vin destul de des prin recomandare. Dacă-ți faci treaba cum trebuie, dacă prestezi un serviciu de calitate, nu vei fii nevoit să-ți cauți clienți NICIODATĂ. Vor veni ei singuri la tine pentru că vor avea nevoie de serviciul pe care-l oferi tu și pentru că tu ești cel mai bun în acest domeniu. Se poate trăi din content writing în România dacă ești serios.

 

Articole Asemanatoare

Blog de companie. Este sau nu important? Vremurile pe care le trăim sunt din ce în ce mai conectate la un internet despre care nimeni nu ar fi crezut în urmă cu câțiva zeci de ani că va lua o așa amploare și că va deveni atât de important. În 2017, cu toții suntem conectați la internet, cu atât mai mult cu cât putem naviga online direct de...
Business prosper? Doar dacă există seriozitate De vreo doi ani de când mă ocup de online cu al meu PFA, am cunoscut mulți oameni care la rândul lor dețin un mic business. Din păcate, nu mulți sunt cei care se declară mulțumiți de modul în care se dezvoltă afacerile lor și sincer să fiu nu mia fost dificil să identific problema care-i ține pe loc...
Ce am învățat despre business online după 3 ani de content writing În vara care tocmai s-a încheiat s-au făcut trei ani de când mă ocup de content writing. Au fost trei ani cu bune și cu rele, trageți voi concluzia dacă au fost mai multe bune decât rele la finalul articolului, în funcție probabil de care parte a paharului (plină sau goală) sunteți obișnuiți să o ve...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.