PIAȚA ADVERTORIALELOR: PREȚURI MICI ȘI CERINȚĂ MARE PENTRU LIPSĂ DE CALITATE

25Apr, 2023

Piața advertorialelor din România a avut mereu o mare problemă cu calitatea, însă poate am fi exagerați dacă ne-am aștepta la calitate într-o țară în care mentalitatea comunistă încă nu s-a schimbat.

Suntem în continuare adepții lui „ieftin și mult”, adepții cantității, adepții advertorialele ieftine care sunt scrise doar ca să umple o pagină de blog. Povesteam într-un articol mai vechi despre partenerul de business care nu a mai dorit să lucreze cu mine, întrucât ceream 70 RON pentru un articol și găsise pe cineva care-i scria pe 7 RON articolul.

Din păcate nu mai există demnitate, nu mai există onoare pentru nimeni. Există doar bani și unii pentru un pumn de fise sunt capabili să facă absolut orice, inclusiv să scrie articole. Evident, e mult mai convenabil pentru tine dacă ești un leneș ordinar care urăște munca cu toată ființa lui, să stai acasă și să scrii articole pentru 7 lei. Până seara aduni și tu 10 articole și ai făcut 70 de lei.

Păi când nu știi să faci nimic, când nu ai nicio meserie, cine îți dă ție mai mult în câmpul muncii? Nimeni. Sau poate ți-ar da dacă ți-ar place munca cât de cât…  Dacă te-ar vedea că îți dai interesul…

Îmi aduc aminte și de ceva amici care au văzut că eu câștig bani din scris articole, și cu toate că erau analfabeți, au pus și ei de-o afacere cu câteva bloguri, pe care postau articole traduse cu Google Translate între advertoriale. Absolut fabulos, cum poate să ia banul mintea unora… Și cei care plăteau pentru acele advertoriale analfabete? Nu-i interesa? Probabil că nu… Erau ieftine și asta era tot ce conta.

Încotro piața advertorialelor din România?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.